Sectorul Comunicare, Media și Relații Publice din cadrul Arhiepiscopiei Sucevei și Rădăuților, cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Calinic, organizează concurs de angajare pentru două posturi de „redactor, foto-reporter” (cu ½ normă, perioadă determinată de 90 de zile, cu posibilitatea angajării cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată).
Criterii de selecție:
- studii de specialitate (licențiat în Jurnalism / Litere / Comunicare și Relații publice);
- buna cunoaștere a limbii române și a limbii engleze (competențele de comunicare într-o altă limbă străină constituie un avantaj);
- competențe digitale / editare text și grafică;
- deschidere spre a învăța noi programe software;
- adaptabilitate și capacitate de a lucra în condiții de stres și de a respecta cu strictețe termenele limită;
- disponibilitate de lucru în duminici și zile de sărbătoare (religioase și laice);
- aptitudini și competențe de comunicare și lucru în echipă;
- apartenența la Biserica Ortodoxă Română;
- experiența în domeniu și deținerea permisului de conducere (categorie B) constituie un avantaj.
Conținutul dosarului:
- CV înregistrat video;
- copie C.I.;
- copii după actele de studii;
- certificat de botez / recomandare de la părintele duhovnic;
- portofoliu pentru ilustrarea experienței, cuprinzând materiale de autor, în diferite domenii (cultural, social, administrativ etc):
- Reportaj;
- Știre;
- Interviu;
- Relatare;
- Fotografii cu drept de autor.
Etapele concursului:
- Depunere dosar – 7-10 decembrie 2020 – online, la adresa c[email protected] (documente în format PDF);
- Verificarea dosarelor – 11-14 decembrie 2020;
- Afișarea listei cu persoanele selectate și a tematicii pentru proba practică – 14 decembrie 2020;
- Susținerea probei practice la Centrul Eparhial Suceava (redactare material pe o temă dată și interviu) – 16 decembrie 2020;
- Afișarea rezultatelor finale pe site-ul arhiepiscopiasucevei.ro și la Centrul Eparhial Suceava – 17 decembrie 2020, ora 16.00.
Relații suplimentare la nr. 0770 411 768 (Pr. Ștefan MIHALCEA)